En växel till

Hej vänner! 
Nu har det hänt mycket sedan jag skrev sist. För drygt en vecka sedan skrev jag min första tenta, tentan på cellenkursen! Jag hoppas verkligen att det gick bra, jag satt verkligen instängd på medicinska biblioteket dagarna före tentan, och jag tyckte ändå att jag gjorde bra ifrån mig på tentan. Men det är samtidigt väldigt svårt att veta eftersom jag ju aldrig har skrivit någon tenta förut. Men det skulle kännas väldigt skönt att få lämna den kursen bakom mig. 
 
Denna vecka som nu har gått efter tentan har verkligen varit fullt upp. Vi har börjat med en ny kurs som handlar mer om kroppens uppbyggnad. Det är väldigt mycket information att trycka in i huvudet på denna kurs! Sedan har även nollningen börjat och denna gång är vi faddrar och ska alltså ha ansvaret och planeringen vilket innebär lite extra jobb. Jag är helt slut och jag är ändå inte ens en av de som tagit på sig mest ansvar! Men det är ju kul också såklart. 
 
Nu har jag just beställt lite ny litteratur (DYRT!!) inför den här kursen och om ungefär en halvtimme bär det av till ärtsoppesittning med nollningen, vilket ska bli alldeles extra roligt eftersom jag var sjuk när den sittningen var på min nollning. 
 
Det här var bara ett litet snabbt och tråkigt inlägg för att tala om att jag lever, förhoppningsvis har jag mer tid nästa vecka (det önskar jag verkligen!).
 
ha det bra!

Kommentera här: