Cafémys

 
Hej vänner! Den här dagen har varit så underbart höstig och mysig, och väldigt typiskt "bloggig" haha. Jag har spenderat större delen av dagen på Waynes tillsammans med mina kära vänner, där vi har druckit varma drycker och prata om livet. Otroligt mysigt, och speciellt i det här fantastiska höstvädret. Jag älskar verkligen hösten! Nu får man på riktigt ta fram alla varma filtar, mysiga tröjor, te, härliga doftljus och bara gosa in sig. Jag är verkligen en mysmänniska och min idealkväll spenderas i soffan med te, filtar och härliga vänner omkring mig. 
 
I övrigt har veckan spenderats till stora delar på universitetet med plugg. Det är en väldans tur att jag tycker att det är så roligt med plugget nu, annars hade det nog varit rätt tungt med tanke på hur mycket tid jag kommer att behöva lägga ner på detta. Men än så länge känns den tanken bara trevlig, så vi får väl hoppas att det fortsätter så!
 
Jag tog med min systemkameran idag i tanken att få fina och skarpa bilder, men eftersom jag är så dålig på att ställa in den där kameran så blev det inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig. Tur att mina vänner är så fina ändå!
 
 
Försökte mig på lite fina höstbilder ute också. Jag tror minsann att jag borde ta mig ut på en riktig långpromenad idag, det var ett tag sedan!
 
Throwback<3 Hittade denna fantastiskt söta bild när jag letade runt i arkivet nu. Vet inte när det var men det måste ha varit minst ett och ett halvt år sedan<3
 

Kommentera här: