Seg söndag

Hej där!
Nu har ännu en vecka sprungit förbi med plugg, vänner och en hel massa trevligheter. Just idag har jag verkligen inte gjort mycket, min dag har varit ungefär lika grått som vädret, det vill säga väldigt tråkigt och mulet. Men sådana dagar behövs också ibland så att man kan uppskatta de dagar som är bättre!
 
 
Gårdagen var till exempel väldigt bra, den började med en riktig finfrukost hemma hos hanna med te och pannkakor och scones och allt möjligt gott. Bättre sätt att starta dagen är svårt att tänka sig! Sedan fixade jag med lite smågrejer, internetshoppade en del (min plan var att ta sig ner till stan men det orkade jag inte så det är ju tur att internet finns) och gjorde mig redo för kvällen. Denna spenderades på nydalahöjd tillsammans med några vänner. Otroligt trevlig kväll som jag hoppas blir upprepad snart igen!
 
Följande vecka ser ut att bli ganska fullbokad på dagarna. Imorgon har jag till exempel labb hela dagen och på tisdag ska jag till en hälsocentral i Övik vilket bland annat innebär att jag måste ta tåget kl.06.45....
 
Nu ska jag försöka lista ut om det är någonting jag kan göra för att få mig på lite bättre humör... Tips uppskattas alltid!
 
Ha det gott!

Kommentera här: