Stockholmsshopping

Jag shoppade en hel del i Stockholm, kände att jag förtjänade det efter allt slit. Min shopping stämde väl överens med min sinnesstämning, haha. Jag kände mig rätt sjuk, trött och sliten så det finns en hel del badprodukter och smink... Men jag är väldigt nöjd, inget ångerköp alls faktiskt!
 
Allt i det högra hörnet av bilden är nageldekor och kommer från panduro, oj vad roligt jag ska ha med detta i sommar! Hårnålarna kommer från glitter. 
 
En otroligt vacker bok från pocket shop. Jag hade nästan kunnat köpa den bara för omslaget men förutom det verkar den vara en perfekt sommarläsning, återkommer med en recension. den söta burken kommer från en liten godisaffär som heter Caramella.
 
En bikini från H&M (ganska uppenbart på bilden..)
 
 
Bodylotion och body butter från topshop och två underbara badbomber från lush
 
Det syns inte så bra på bilden, men läppstiftet är härligt ljusrosa, precis den färg jag har letat efter! Det som ligger bredvid läppstiftet och ögonskuggan är en concealer (från bodyshop) och en primer från & Other Stories. Läppstiftet är också därifrån och ögonskuggan är från topshop! 
 
Jag köpte även lite underkläder men de har redan åkt in i tvätten ;) Som ni ser ska jag ju i alla fall ha en del spakvällar i sommar. Lite välbehövd me-time<3

Kommentera här: