Recap

Hej hopp! Nu har ca en vecka gått av sommarlovet (ledighet alltså, även om jag var ledig i stockholm så hann jag som inte riktigt koppla av på samma sätt) och jag har verkligen inte gjort mycket. Otroligt skönt även om jag har spenderat större delen av veckan med att vara sjuk... Här kommer i alla fall en liten snabb recap av min vecka i bilder:
 
Jag fixade en midsommarfrisyr på Johanna, inspirerad av Aurora i Maleficient!
 
Och jag har ätit sjuka mängder jordgubbar, mm...
 
För att fortsätta på mattrenden, detta var vår midsommarmat. Visst ser den underbart god ut?
 
Jag bestämde mig för att äntligen läsa en av böckerna jag fick i födelsedagspresent förra året och fick en glad överraskning!
 
En mindre glad överraskning var detta uttag till torkskåpet. Det hade ju luktat lite bränt!
 
Igår kväll blev jag så otroligt sugen på att baka, och eftersom det är lov och man får göra vad man vill, när man vill så gjorde jag det. Chocolate chip cookies blev det!
 
Vad håller ni på med i sommar?
 

Kommentera här: