Balen 2014

Åh jag hade en så otroligt härlig kväll igår! Det var väldigt nervöst och pirrigt, men det var verkligen en speciell upplevelse. Mat, vänner, dans, fina kläder, fantastiskt helt enkelt. Jag har inte så många bilder från själva kvällen dock, mest bilder på mig, hehe... Men det är väl lite det balen handlar om också ;)
 
 
 
 
Jag är verkligen otroligt glad över min klänning, det var precis den drömklänning jag önskade!<3
 
 
 
Denna kreation gjorde jag inte själv utan jag fuskade lite och tog mig till en frisör. Men hon gjorde ett fantastiskt bra jobb!
 
Jag och Joel! Det var två kameror i farten så det var lite svårt att titta på rätt kamera, haha
 
 
Ebba och Oskar:)
 
Och Amy och Martin!
 
Detta var under middagen (med mobilkameran såklart), vilket var en mycket trevlig tillställning.
 
Tack för en underbar kväll alla!<3
 

Kommentera här: