Upp och ner

Hej kära vänner! 
Den här dagen har varit otroligt seg och jag har varit på rätt dåligt humör, så det hade jag inte tänkt prata så mycket om. Men annars har de senaste dagarna varit mycket trevliga. Igår var jag till exempel och åt middag med sommarens ledarteam vilket var jättetrevligt. Vi stannade kvar till väldigt sent och pratade om allt mellan himmel och jord. 
Vi har föresten tänkt renovera vårt hus vilket jag nog inte nämnt här på bloggen. Alla tapeter och alla golv ska bytas ut i höst så vi har en hel del arbete framför oss, men nu har vi i alla fall valt ut allt vi vill ha så nu är det "bara" själva arbetet kvar. Och det ska vi inte göra själva heller, så det är skönt. Hur som helst var det extrapris på denna söta fotoram som kommer att passa perfekt till mitt nytapetserade rum! Nu gäller det bara att välja ut bra foton att sätta i den också. Åh vad kul det ska bli att göra om här hemma!
 
 Så här ser jag alltså ut idag föresten, av en dålig mobilkamera. 
 
Följande dagar kommer att vara rätt fulla av grejer ända fram till på söndag kväll då jag för första gången kommer att träffa några ur min nya klass, vilket är hur spännande som helst. På måndag är det upprop och det ska bli så roligt att äntligen få börja!!
 
Nu ska jag faktiskt gå till sängs, eller egentligen lägga mig och läsa. Det är så skönt att stänga av dator och mobil, göra sig helt i ordning och bara ta det lugnt med en bok en stund. En väldigt skön avkoppling faktiskt.
 
Ha det gott!

Kommentera här: