Årets första grillning

 
 
 
 
Fanny var också med men hon stod bakom kameran
Grillningen igår gick superbra (vi är newbies på det här med att grilla men vi fick mat i magen i alla fall!). Vi grillade, åt, pratade och hade det väldigt mysigt och trevligt helt enkelt. 
 
Eftersom jag jobbade igår har jag desto mer att göra idag. Jag ska ägna stora delar av dagen till skolarbete, men en liten promenad borde jag hinna ut på också, och så ska jag lyssna igenom den podcast jag var gäst hos för ett par veckor sedan. Mitt i allt heter den, och i varje avsnitt "intervjuas" (mer ett samtal än en intervju) en av ungdomarna i Umeå stadsförsamling. Det är samtal om allt mellan himmel och jord och väldigt roligt att lyssna på. Så tips, gå in på podcasten Mitt i allt och lyssna igenom de avsnitt som redan har kommit ut, du kommer inte att ångra dig! 
 
Hur som helst, förutom det hade jag även tänkt hinna med att fira min morbror som fyller år idag, samt ta en lång och välgörande dusch. Kanske även fixa naglarna? Men då borde jag nog komma igång nu.
 
Jag önskar er alla en trevlig söndag! Vad ska ni hitta på idag?

Kommentera här: