Konsert

Hej hopp allihopa!
 
Först måste jag börja med att berätta om gårdagens konsert. Det var ca 3 timmar av himmelriket. För en musikal-älskare som mig i alla fall, haha. Nej men helt fantastiskt var det, med Jöback, Sjöholm och tre internationella musikalartister från både West End i London och Broadway. De hade en hel symfoniorkester också så ni kan ju förstå vilken klass det var på musiken. Jag gick ifrån att bara sitta med öppen mun till att helt dras med av musiken. I och med att jag in princip bara lyssnar på musikaler var detta som att vara på en konsert med en blandning av alla favoritlåtar. Tänk dig att du trycker på shuffle på en blandning av dina bästa låtar. Ungefär så var det i ca 3 timmar. Helt sjukt faktiskt!
 
 
 
 
1 fanny:

skriven

okej denna tygpåse, kan nog inte bli mer du!

Svar: Hahah men eller hur? :D
Elin

2 -:

skriven

Ska du på konserten på idun den 19e oktober (lör v.42)? Den för midgårds 50års jubileum? :)

Svar: Umm jag vet inte riktigt, vad är det för konsert? Vem är det som frågar? :)
Elin

Kommentera här: