Heat wave

Hejhopp! Nu har det gått ett tag igen, men det har inte hänt så mycket heller. Jag har jobbat i två veckor nu så nu är det bara en vecka kvar vilket känns JÄTTESKÖNT. Är lite less ;) Och jag blir så himla trött också, jag börjar bara en halvtimme tidigare än jag vanligtvis brukar göra då jag har skola men det gör så himla mycket! Nu är det ju i alla fall helg och sovmorgon och gissa om jag ska sova nu. 
 
Det har äntligen blivit lite varmt igen vilket har resulterat i en hel del sol och bad i veckan. Det känns bra att i alla fall få lite sommarväder, jag känner mig nästan i lite desperat behov av det. Men lite färg på kroppen har jag börjat få nu!
 
 
Jag och Emma var på Nydala en sväng i går. Mycket folk och kallt i vattnet, men riktigt skönt!
 
 
 
Nej nu ska jag gå och sova innan jag svimmar av utmattning här borta. Ha det så bra!
 

Kommentera här: