Jag är totally awesome...

Jag löste min första rubiks kub på en kvart! Jag är mycket stolt över mig själv!
Idag har jag varit på paradisbadet med skolan, vilket var ganska roligt med väldigt ut tröttande. Efter det åkte jag ner på stan, mötte upp mamma och inlhandlade lite småsaker, en julklapp och en vinterjacka. Jag visar bilder på den en annan dag, förmodligen i helgen. Veckorna som jag har framför mig nu är helt galna, jag kommer inte att ha en minut ledigt förrän till jul... Det är fullt av träningar, kör, luciaträning, bräntiskampen-träning, hur många prov som helst, en massa inlämningar och redovisningar och läxor och där emellan så ska julgrejerna fram och jag har lovat mamma att hjälpa till med julstöket.
Det blir ju väldigt intressant att se hur det här ska gå... ^^ Men det är kul också, tro inget annat! Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt med julstress, och man får så mycket gjort också! Man blir ju nästan dubbelt så effektiv innan julen, tycker inte ni det?
Här är min rubiks kub hjälpare - en räddare i nöden! ;)
Jag löste min första rubiks kub på en kvart! Jag är mycket stolt över mig själv!
Idag har jag varit på paradisbadet med skolan, vilket var ganska roligt med väldigt ut tröttande. Efter det åkte jag ner på stan, mötte upp mamma och inlhandlade lite småsaker, en julklapp och en vinterjacka. Jag visar bilder på den en annan dag, förmodligen i helgen. Veckorna som jag har framför mig nu är helt galna, jag kommer inte att ha en minut ledigt förrän till jul... Det är fullt av träningar, kör, luciaträning, bräntiskampen-träning, hur många prov som helst, en massa inlämningar och redovisningar och läxor och där emellan så ska julgrejerna fram och jag har lovat mamma att hjälpa till med julstöket.
Det blir ju väldigt intressant att se hur det här ska gå... ^^ Men det är kul också, tro inget annat! Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt med julstress, och man får så mycket gjort också! Man blir ju nästan dubbelt så effektiv innan julen, tycker inte ni det?
Här är min rubiks kub hjälpare - en räddare i nöden! ;)
Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt!<3

Kommentera här: