Mitt 2010 i bilder

Januari 2010


Nyår förra året:)




Februari 2010


Fanny, Hanna och Jenny en mycket solig februari-dag.


När jag hamnade på VF´s hemsida ;)


Påväg hem från Bygdsiljum med klassen.


Mars 2010


Jenny.




April 2010


Helenas "lilla" matteprojekt.


Hagaskolan.


Kajsa, Felicia, Fanny, Jag, Michelle, Vendela, Ebba HJ, Anna, Jenny och Ebba Z (Hanna bakom kameran). Vi hade just grillat mashmallows vid Umeälven.


Valborg 2010. Frida, Anna A, Emma, Emma Å, Jessica, Greta, Jag. Rasmus, Simon m.fl. var med, men bakom kameran ;)

Maj 2010


Man ser ingenting, men det är i alla fall Stina när vi övade på temaveckan. Vi skulle sjunga och spela ett par låtar och det var superkul!



Min gamla mobil VS min nya... Vem vinner? ;)


Inför isshowen 2010. Vi skulle vara bland annat dödsätarna i Harry Potter ;)


Körresan 2010. Gröna Lund i Stockholm!


Great Joy <3 Jag började nästan gråta när jag tittade igenom bilderna, haha. Mes...

Juni 2010


Sigge, hehe. Jag, Emma och Sigge åkte hem till Isa just efter skolavslutningen i åttan. Det var vääldigt varmt!


Signe, Jag, Isa och Emma


Konfirmation 2010. Jessica har ritat av oss alla med alla våra egenskaper. En helt fantastisk bild, jag älskar den<3


Konfa-gänget vilar sig i soffan och kikar på Anastacia (tror jag?)


Hela gänget. Om jag ser rätt så är det från vänster: Hanna, Michelle, Alex, Felicia, Tone, Jessica, Dessi, Vendela, Mikaela, Linn, Ida, Bella, Thillini, Elin, Linn, Line, Caroline, Jag, Linnéa, Ada.

Juli 2010


Gothia 2010. Bakre raden från vänster, Linn, Greta, Jenny, Anna, Maja, Astrid, Fanny. Mitten: Jag, Jasmin, Mikaela, Agnes, Elina. Främre: Emma B, Emma H, Olivia, Fanny K, Alice, Vera, Fanny M. Liggande: Ellen, Hanna.


På gummibåtsfärd med Fanny i Vännäs. Vi satt i timmar och bara pratade.


På Liseberg under Gothia. Fanny, Anna, Jenny, Greta, Jag.


Tylösand 2010. Superkul<3


Min åttaåriga kusin Emrik, haha!

September 2010


Återsamlingsläger med konfan!<3


Tjejkväll<3 Jag, Emma, Greta, Hanna Fanny, Frida och Isa var med. (Jag kan ha glömt någon, förlåt i så fall!)

Oktober 2010


Min första konståkningsseger!


Och under höstlovet åkte tandställningen bort :)


Jag och Johanna bakade oerhört snygga cookie-dough-cupcakes!

November 2010


Jag och Emma på julklappsletande!


LUB-lägret<3


Jag, Emma och Isa gick även och tittade på Harry Potter 7 Del 1, som var jättebra!


Jag åkte in i min rubiks kub värld. Det är faktsiskt jätteroligt, ni som inte har testat: Gör det! ;)

December 2010


Innan julkonserten med Great Joy.


Julafton 2010<3


Nu blev det i fel ordning, men i alla fall... Luciatåg med kören Turbulens, där mina kompisar är med :)


Betygen...


Julklappar!

Det var allt! Nyårsbilderna kommer sedan. Puh, det här tog en stund. Närmare två och en halv timme för att vara exakt! Men nu vet ni allt om mitt år ;)

Ha det så bra allihopa, det ska jag ha i alla fall. Jag önskar er alla ett gott nytt år så ses vi på måndag!

Ha det bäst<3

Kommentera här: