Det känns härligt...

Hej igen alla fina!
Har ni gjort något vettigt denna lördag? Det har jag!
För det första så har jag varit på stan i nästan fyra timmar tillsammans med Fanny. Det kanske inte låter så vettigt, men jag har faktiskt fått tag på lite saker jag behöver. Jag köpte två tröjor och ett par jeanstights, sedan var pengarna slut... Men jag ska få mera pengar ikväll, jag har äntligen lyckats övertala pappa att ta ut lite av det som han är skyldig mig.

För det andra så har jag pluggat i nästan två timmar! Det var ganska duktigt tycker jag. Och det behövdes med tanke på att jag har två prov nästa vecka och inte har pluggat någonting alls nästan. Men nu är det gjort! Jag ska be pappa förhöra mig också, så att jag är helt säker på att jag kan, hihi.

Tyvärr blir det inga bilder idag heller, men ni får lyssna på en bra låt istället! :)




Det var allt för idag, ha det bäst! <3

1 Anonym:

skriven

Fin Blogg!

bra låt=)

2 Anonym:

skriven

det var ja som skrev kommentaren min data hackar lite "/<3

3 Anna - Gravid & Hundtokig!:

skriven

Svar: Japp, han fick en fin födelsedag med tårta och presenter :)



Åhh, jeanstight! Det vill jag ha ju :) Ska kanske köpa när lönen kommit så slipper jag tråna efter andras :)

Kommentera här: