Rosor är röda, violer är blå... äsch, jag fotar dem ändå!

Hihi, visst var jag vitsig med rubriken. Det vore första gången i så fall, haha! Vad har ni gjort idag då? Jag har mest solat, eftersom att det är första gången på flera veckor då det är sol och varmt. Men jag har också hjälpt pappa att städa huset och varit ute och fotat alla blommor på gården, ni får se några här nedanför =)

Sedan har jag varit på fotbollsträning också, Umeå FotbollsFestival börjar imorgon så det har varit lite träning i sista minuten, hehe. Egentligen var det en träning igår också men den blev jag tvungen att hoppa över, för Isa och Emma gav mig en tidig födelsedagspresent i form av en spakväll tillsammans! Det var jättemysigt, tack tjejer! ;* Vi satte på oss ansiktsmasker, duschade, bastade, masserade varandra, m.m. Och så målade vi våra naglar. Jag testade på fransk manikyr för första gången, och jag kan säga utan att ljuga att jag satt i 1 ½ timme innan jag blev nöjd! Men det blev ganska bra tillslut faktiskt, det trodde jag inte om mig, haha!

Tja, det är nog inget mer att säga, här kommer lite bilder istället =)









Det var allt =)

Eller föresten, vet ni att jag fyller år på fredag? (A)

Kommentera här: