Hemprov

Bara ett snabbt inlägg innan mamma tvingar mig bort från datorn...

Har suttit typ hela eftermiddagen och skrivit färdigt ett hemprov i SO på 8 sidor... Roligt va? Men, men, puust... Nu är jag färdig i alla fall! Då är det bara att njuta!
Jag har varit lite med Fanny också, vi spelade lite Guitar Hero och sjöng Singstar.

Hmmm... Jag har inget mer att skriva.... Eller ingen fantasi att hitta på något intressant i alla fall.
Jag ska i och för sig till Hemavan på sportlovet, en halv vecka. Det ska bli jättekul! Och resten av veckan kommer Julia hit, hon ska tävla i schack på Tegs Central. Spännande! Hon har inte varit hos mig på flera år heller, det har bara varit jag som varit hos henne. Ska bli kul att visa henne hur jag bor. Och få henne ut i slalombacken, hehe. Hon har nämligen typ aldrig åkt slalom. Roligt, roligt!

Nejmen, nu måste jag verkligen gå....Ha det så bra!

Kram

Kommentera här: