28/10-08

På det hela taget har det varit en rätt kass dag idag... Träningen imorse gick väldigt dåligt, eftersom jag av någon underlig andledning har så ont i mitt smalben att jag knappt kan gå, och absolut inte böja på knäna, och när man åker konståkning är det inte så bra xD Så vi kan ju gissa hur kvällens träning kommer att gå...

Förresten, så är det typ snö ute! Nästan, det är frost och minusgrader, men det snöade i Ö-vik så snön är inte så långt borta som man tror ibland :D Jag längtar efter vintern :] Vilket kanske inte är så bra eftersom jag ska till Göteborg över julen. Jaja, det är ju ändå aldrig snö på jul längre så det gör väl inte så mycket. Egentligen... Fast jag tycker att det ska bli jätteroligt att fara dit ändå, eftersom kusinerna är där, och mina kusiner från Finland ska också komma dit, så det blir en ganska rörig jul, men det är väl bra att ha ibland som omväxling^^

Jaja, nu ska jag sluta prata och dra på mig konståkningsgrejerna, vi ses!

1 Emma:

skriven

Ö-vik är en vacker stad

Kommentera här: