Musik, musik & julkänsla

Idag har jag haft musik nonstop. Dagen började med en svenskalektion, som jag dock inte gjorde så mkt på, eftersom jag hade lyckats glömma mina nycklar. Pappa for och hämtade dem, men där gick hela svenskan bort. Sedan tränade vi inför Lucian istället för att ha SO (LYCKA!!!), och våran lärare där var ingen mindre än Annelie, som Johanna har som musikal lärare, i vilken musikal jag också gick när jag var typ... 9^^ Fast hon kände inte igen mig. '
Sedan hade vi spanska och efter det musik (xD) Sista lektionen var det kamrarstödjarmöte. Rätt ironiskt, ända gången det blir en seriös mentorstid är det kamratstödjarmöte... Men jag överlever nog :P 
Eftermiddagen tillbringades på stan med Emma, jag tog mig tiden att köpa en present åt Lyuba (Förlåt, Lyuba, förlåt! Men du får en i alla fall!) och sedan var det dags för sång. Hade såklart glömt sångpappren och fick alltså klara migutan, och det gick... sådär... Fick dock inte "Pappa, kom hem" som jag trodde sedan, utan någon som hette "Veronica". Hade aldrig hört förut, någon annan??

Det var nog allt för idag, ska väl försöka hinna med någon vettigt också!
Xoxo :D
1 Isa:

skriven

Hihi jag hade Veronica förut =)

Visst är det den här, "Veronica,Veronica, var är din blåa hatt?" :]

Kommentera här: