27/05-08

Idag har vi mest tränat på When the stars go blue. Men vid lunch bestämde Anna att vi skulle köra "Tommy tycker om mig" också. Det blev inte Gabriellas sång, fast jag och Isa försökte övertala henne (Tro mig, vi gjorde allt vi kom på!) =( Jag ska typ köra på den... :P Efteråt for jag hem och sedan till tandläkarn. Det var det gamla vanliga, först en ny tandläkare, som kallade in en expert, som kallade in Ronny (Ni vet, "min vän snubben"!). De båda första sa att allt var kört med mina tänder, och Ronny ba; Men titta va fina tänder! :P Jag väljer att tro på Ronny. Sedan fick jag ta foto, och gå hem, fast sedan ringde de upp på kvällen och sa att jag måste laga en tand i höst...! Jag hatar sprutan..... 

Jaja, bajj bajj!

Dagens bästa: Jag och Isas "argument"!

Dagens sämsta: Tandläkarn 

Kommentera här: