11/06-08

Min dator fick damp igår, så det gick inte att komma in här, men nu kan jag skriva iaf. Igår var det skolavslutning, och den kan inte beskrivas. Men sorgligt var det i alla fall. Nästan alla grät, till och med Bosse! Det känns rätt hemskt, men nu har jag inte ens fattat att det är sommarlov. När sanningen väl sjunker in, kommer det förmodligen bli ännu hemskare. Nu saknar jag ju 6A, även om jag inte tyckt så jättemycket  om den när vi väl var en klass... Jaja sedan gjorde jag väl inget vettigt under dagen... Eller joo, jag var hos Plinky om man kan kalla det vettigt. På kvällen kollade jag på fotboll. Sverige vann! Det trodde jag verkligen inte...

Hur som helst, idag har jag, Jenny och Isa haft våran egen markträning. Jag har kommit fram till att Jenny är typ den nya Gunilla Rosén. Känner mig rätt så död fortfarande, och jag har ändå fotbollsmatch ikväll...! Jaja, resten av tiden har jag suttit vid datorn.

Bajj bajj!

Dagens bästa: Magnum mandel (A)

Dagens sämsta: Kallt.

Kommentera här: