29/01-08

Idag var det bara en hur dryg dag som helst. Och den är ju inte slut än heller ... Jag var bara så trött imorse, men den här gången fick jag inte stanna hemma inte... Det första vi gjorde på morgonen var att sjunga världens sämsta låt på kören, och på musiken, som vi har just efter (jag vet, visst är dom smarta?) fick vi sitta och traggla på en låti typ en och en halv timme. Man var inte lite trött på den efteråt.... Sedan blev gröt till lunch, det vill säga ett glas mjölk till lunch, och eftersom vi går till tre,tycker jag att det var värdelös mat... sedan rast typ 45min, stå ute och frysa på en tråkig skolgård. Engelska, precis lika roligt som det låter.... rast, som man ägnade sig åt att sova på... förutom när idioter kastar bollar i ryggen på en. Sedan NO, hålla på med skelettets delar roligt eller hur?!? ännu en sovstund och sedan SO. herregud, SO borde bli utsett som barnplågeri och förbjudas! i alla fall med en sämst lärare... nu när man äntligen kommit hem ska man snart iväg igen, konståkning en och en halvtimme +45min markräning efter. Och då blir jag själv också, varken isa eller emma kan följa med!

Om jag inte skriver något efter denna dag, har jag avlidit.....

Kommentera här: