Nystart

 
Hej hopp!
Idag är det måndag och ännu en ny vecka har börjat. För en som fortfarande har "sommarlov" så märks det ingen större skillnad förutom att det är färre motionerare i skogen mitt på dagen, men nu inleds också min sista lediga vecka. Det känns otroligt underbart! För er som följer bloggen via facebook kan ni hitta mitt senaste inlägg här, där jag har skrivit lite om min sommar och mina planer inför hösten. Tidsinställda inlägg kommer av någon anledning inte upp på fb, så vill ni se varje inlägg så får ni antingen gå in här lite då och då eller följa på bloglovin eller liknande. 
 
Hur som helst, den här dagen har varit som de flesta dagar den senaste tiden. Jag började dock dagen med att fara en snabbis på stan för en bokad tid vilket var lite ovanligt, men efter det har jag tagit en springtur i skogen, slöat framför datorn och spelat piano. Jag fick musikalen Wicked i pianoackompanjemang i födelsedagspresent och sedan dess har jag varit fast. Det är så underbart roligt att spela och jag kan ju varje ton utantill (hehe) så det känns så välbekant och trevligt. Otroligt svårt dock.
 
I övrigt står inget speciellt på dagsschemat. Lite manikyr, en promenad och kanske lite bakning kan det blir, men jag får se vart dagen leder mig. Ha en trevlig måndag vänner!

Kommentera här: