Fix och trix!

Hej hopp!
 
Hur mår ni idag, en måndag som denna? Jag skrev egentligen det här igår kväll hehe, men har tidsinställt det till idag istället.
 
Gårdagen och egentligen hela helgen spenderade jag och mamma med att vara i lägenheten och fixa. Man tycker att man gör så mycket, köper en massa nödvändigheter, städar och lägger in och håller på, och ändå finns det lika mycket kvar när man är färdig! I lördags valde ju jag och mamma ut porslin osv, och idag hr vi varit och handlat städ- och kökssaker samt lite råvaror som vi har packat in och sorterat. Vi har också lagat och rustat upp mormors gamla vitrinskåp som jag ska få, samt satt in lite fina saker där. Vi hann också städa igenom toan. De har ju egentligen redan gjort det i flyttstädningen, men det känns ändå bra att göra sådant själv så att man vet att allt är gjort. Så lite grann har vi ju hunnit med ändå!
 
En av vagnarna vi hade när vi var och handlade... Vi fick en hel del blickar kan jag lugnt säga!

Idag jobbar jag på som vanligt i labbet och så får vi se vad kvällen bjuder på.
 
Ha det bra!

Kommentera här: