Livet rullar på

Hej igen! 
Nu har det gått ett par dagar där livet bara har rullat på. Jag har jobbat i labbet under dagarna. Jag gör just nu egentligen bara 2 olika labbar men med olika cellinjer (nu fattar ingen något, men det är inte så viktigt heller, hehe),  men en av dessa labbar kan jag bara inte få till. Det blir inte rätt och jag vet inte varför, vilket är så irriterande när man har hållit på med labben hela dagen... Suck. 
 
Igår kväll var jag en sväng förbi min lägenhet och hälsade på några av mina grannar. Det är bara 6 lägenheter i hela huset så det känns som om man ändå vill presentera sig och hälsa på grannarna när man är så få. Som tur är verkar lägenheterna vara otroligt ljudisolerade i alla fall. De grannar jag har pratat med säger att de aldrig hör något och jag har då aldrig hört något från någon när jag har varit där heller, vilket bådar gott. Det är ju trevligt att lära känna sina grannar och så vidare, men i lägenheten vill jag gärna kunna känna att jag är helt själv och kan sjunga eller låta lite som jag vill (med måtta förstås) utan att vara rädd för att allt hörs in till grannarna och att man stör så fort man gör något. 
 
Idag ska jag och mamma fara och kolla på lite utmöbler till min balkong, det vore bra om jag kunde bestämma mig för några innan nästa torsdag nämligen så att de kan flytta de tillsammans med allting annat. Sedan ska vi fara och veckohandla också, så en vanlig vardag helt enkelt!
 
En liten sneak peek på mitt nya badrum. Jag tänkte nog komma med lite bättre kvalla på bilderna sedan, men mobilkvalla får duga för nu!
 

Ha det bäst!

Kommentera här: