Både slutet och början

Hej hopp!
 
Efter det långa underbara sommarlovet är dagen nu här. Sista dagen på sommarlovet. Jag har verkligen känt de senaste dagarna hur allt har börjat rulla igång, från att vara nästan utan planer för dagen börjar dagarna fyllas upp mer och mer. Vilket är kul, jag älskar att ha friheten att göra vad jag vill på dagarna men det är också roligt att återigen få sysselsätta sig lite mer. Komma tillbaka till rutiner, eller i mitt fall kanske skaffa lite nya. 
 
En snabb recap av min helg so far i alla fall; Fredagen spenderade jag till största delen hos en av mina vänner i Sävar. Vi har inte träffats på ett tag så det var jättemysigt att få tillfälle att prata ikapp oss lite. När jag for hem träffade jag dessutom en annan vän på bussen som jag inte heller träffat på länge, så det blev dubbelt upp med prat! På fredagen gjorde jag också ett inköp som jag tror att jag ska prata lite mer om i ett annat inlägg, men åh vad glad jag är över den! Igår tog jag också tiden att träffa lite vänner som jag inte brukar hänga med så ofta vilket var superkul. Det blev en lång och otroligt trevlig kväll.
 
Denna dag har börjat med en lång sovmorgon, men nu ska jag strax kila iväg ner till stan för ett möte och kvällen ska spenderas med att träffa min nollegrupp (dvs några ur läkarprogrammet) vilket känns väldigt nervöst men oj så roligt. Imorgon börjar allt och jag kan inte känna mig mer taggad!
 
Jag idag, taget med datorns dåliga kvalla ;)
1 fanny:

skriven

åh så fin du är

Svar: Åh tack detsamma Fanny!!
Elin

Kommentera här: