Podcast!

Jag känner att jag måste muntra upp mig lite nu när det är så tråkigt väder ute
 
Hej hopp!
Jag hoppas att ni alla har haft en trevlig dag. Själv har jag haft det ganska bra, jag slutade redan vid tolv men har dock ändå spenderat eftermiddagen med skolarbete. Ikväll ska jag fira valborg med mina vänner och bara mysa! Vad ska ni hitta på? 
 
Nu ska jag prata lite om den spännande rubriken jag har. Jag var ju som sagt med i en podcast för ett par veckor sedan som heter "Mitt i allt", där några ungdomar från Umeå stadsförsamling får vara med och prata om allt mellan himmel och jord. Nu är mitt avsnitt ute och finns att hitta här. Jag lyssnade igenom podcasten i söndags och känner mig faktiskt ganska nöjd. Naturligtvis kan man inte prata om ALLT under en timme och det finns mycket mer som jag hade velat diskutera och prata om, men jag tycker ändå att mycket av det som blev sagt var viktiga saker för mig.
 
Dock vill jag ändå kommentera en del i podcasten. Jag pratade lite om mina kära vänner, och där hade jag kunnat stanna resten av timmen. Dock gjorde jag ju inte det, så jag vill poängtera att det var en hel del vänner som jag inte hann nämna, vänner som står mig väldigt nära hjärtat och som betyder så otroligt mycket för mig. Vänner i skolan, i kyrkan och bara rent allmänt. Och naturligtvis de vänner som jag hann prata om. Men summa kardemumma ville jag bara säga, ingen nämnd, ingen glömd. Läser du denna blogg är du förmodligen en vän till mig och då vill jag att du ska veta att du betyder mycket för mig!
 
Men lyssna gärna på podcasten och kommentera i det här inlägget vad du tycker om de saker jag pratade om. Jag vill höra era åsikter också!
1 -:

skriven

Kan man lyssna på den nånstans om man inte har iTunes? :)

Svar: Jaa, det finns en app till iphone och ipad som heter podcaster, där finns den också! Men om du inte har iphone/ipad så är det helt gratis att ladda ner itunes:)
Elin

Kommentera här: