Höstmys

Hejhopp! Plugg upp över öronen mina är det just nu vilket är helt klart stressande. Jag tar de stunder jag får att ta en paus och vila men inte är det många sekunder. Just idag har jag faktiskt hunnit med det mesta ganska bra dock. Jag började inte förrän vid 12 så jag hann plugga en stund på morgonen och sedan tog jag mig till skolan för att prova ut och beställa studentmössa. Det känns helt sjukt att det bara är drygt ett halvår kvar på gymnasiet! har inte fattat det än...
 
Efter skolan hann jag springa lite på stan och småshoppa lite grann. Skulle egentligen bara köpa ett par strumpbyxor till baletten men kom hem med mer än så.
 
 
Sjukt mysiga plagg är det! Jag älskar hösten med mörkret och hög mysfaktor med ljus och varma, gosiga kläder. Nar jag kom hem från baletten hade Johanna dessutom bakat bröd och mamma gjort popcorn. Helt klart godkänt avslut på dagen!
 
 
Ha det bra!

Kommentera här: