Det närmar sig

Hej hopp!
Nu var det en evighet sedan jag skrev sist. Prov har hopat sig och aktiviteter och sjukdom lika så. November är också en väldigt tung månad för mig (och för de flesta) eftersom det är så mörkt! Men från och med imorgon träder vi äntligen in i mysiga december. Här hemma har vi redan julpyntat och det lyser så fint i alla fönster. 
 
Dagen har varit väldigt lyckad. Jag skrev färdigt en svenskauppsats på 1700 på endast en och en halvtimme (jag har aldrig nåogonsin haft ett sådant flyt förut!) och tog med sedan ner på stan där jag tillbringade eftermiddagen med de bästa. Några julklappar blev det tyvärr inte, men lite annat nödvändigt smått och gott. Nu har jag betalat räkningar och fixat med lite andra småsaker som blivit bortprioriterade och legat och stressat mig. Nu ska jag krypa ner i ett varmt och skönt bad med lite ljus och en bra bok. Jag hoppas att er lördag har varit lika trevlig som min!
 
Mina shoppingfynd. Dock inte chokladen i bakgrunden, hehe.
 
 

Kommentera här: