Imorgon drar vi!

 Hej hopp! 
Jag hoppas att ni alla mår bra! Jag har haft fullt upp med diverse kusiner och släkt här, vilket har varit supertrevligt. Igår åkte de hem och denna dag har spenderats med att packa och tagga till inför morgondagen. Imorgon bitti åker nämligen jag och mina kära vänner till London! 5 dagar ska vi spendera där med bl.a. musikal, shopping och diverse andra roliga saker. Jag är så sjukt taggad! Och systemkameran har jag med mig så många trevliga bilder blir det förhoppningsvis.
 
I detta inlägg kommer lite bilder från gårdagens 18-årsfest. Isa och Emma fyllde år i söndags så vi andra hade ordnat en överraskningsmiddag och lite bowling.
 
 
 
Och Fanny fick även sitt körkort så vi fick åka ensamma i bilen för första gången!
 
 
 
 
Nu hör jag nog inte av mig förrän efter London, så ha det bra!

Kommentera här: