Det var länge sedan sist!

Hej igen allihopa!
Jag hoppas att ni har haft det jättebra! Det har jag också, men tyvärr har jag inte hunnit blogga alls de senaste dagarna. Det har varit så mycket skolarbete och träningar och liknande att jag inte ens har haft tio minuter över för lite bloggning. Egentligen har jag inte tid nu heller, jag borde plugga till matte-provet imorgon, men jag klämmer in det här i alla fall!

I söndags var jag ju och tittade på SM i hästhoppning på Hippologum här i Umeå. Det var verkligen en rolig upplevelse som jag inte hade velat missa! Jag passade också på att ta lite bilder på ridskoleponnyerna som stod ute i hagarna eftersom det var så fint väder.

Är inte Clicken väldigt söt?

Nähä, det gick inte att ladda upp bilder nu av någon anledning. Då får ni se det en annan gång då :)

Nu måste jag plugga lite, på återseende! <3
1 Emma:

skriven

ey, yo, clicken är min bbbvvvvv :D

Kommentera här: