Hemma igen!

Nu är jag hemma igen men en längtre text kommer imrgon då jag fått tag i kameran och har tid :)

Vi hörs!

Kram
1 Anonym:

skriven

Din blogg =)

2 Bella:

skriven

fin blogg! :D

3 matilda:

skriven

Fin blogg =) allt väl?

4 Hanna:

skriven

All right... ^^ Välkommen hem iaf! Ha en fin kväll. :)



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

5 Nattis:

skriven

Vad e du hemma ifrån??



Ha en bra dag!

6 sanna:

skriven

allt bra med dig? :)

7 Clemens:

skriven

Visste inte ens att du varit borta!

8 matilda:

skriven

fn blogg =9 Allt väl?

9 Terese:

skriven

Fin blogg:)

Följa varandra på bloglovin?

10 Rebecca Utan Räkor:

skriven

Vad är du hemma ifrån ?

HEhe.

11 Anonym:

skriven

Hej hopp kikar in=)

Kommentera här: