Äntligen!

Har äntligen fått sportlov nu, en dag tidigare än alla andra eftersom att jag far till Hemavan imorgon och innan det har jag en tandläkartid, så jag hinner inte vara i skolan imorgon. Ganska skönt, för då har vi NO-förhör och spanska-förhör. Hihi, fast jag har pluggat ändå, för det är ju lika bra att kunna det... Och det var inte så svårt.

Men att jag far till Hemavan betyder att jag inte kan blogga så mycket under sportlovet. Jag kommer ju hem efter halva, men Då kommer Julia hit, så då kan jag ju inte bara sätta mig vid datorn! Och det vill jag inte heller... ;)

Inget speciellt har hänt idag... tror jag. Och ikväll är det träning som vanligt. Allt som vanligt.

Bara så att ni vet!

Lite flummigt inlägg, men nu tar det slut.

Kram
1 Emma:

skriven

Du är alltid flummig, palmy! :D (A)

är avis på dig, jag vill inte ha spanska/no bajs :( :]

Kommentera här: