27/09-08

Igår sov jag över hos Sigge. Det var skoj, fast först var jag på teorin på ridningen. Det var typ roligaste teorin ever, för eftersom det är för-SM i hoppning, så tyckte våran lärare att vi skulle ha hoppteori, så då fick vi kolla på 1,40 m hoppningen. Det var skitkul. Lotta Schultz var där också (för de som inte vet det var hon en av OS- finalisterna i år). Hon vann klassen. Sedan for jag hem till Sigge. Jag, Emma och Plinky skulle sova över där och Isa var där på kvällen bara för hon skulle till Lycksele idag.Det var ochkså roligt xD Vi for och hyrde "Linas kvällsbok" och tittade på den ochtyp flummade sönder^^ Sedan for Isa hem och vi lade oss i sängen och flummade istället. Fast jag somnade jättetidigt, typ vid 1. Sedan vaknade jag kl.08.00 också... Vi låg i sängen ett tag och sedan gick vi upp. Då vi kollade ut upptäckte vi att Batman hade rymt. Han hade gömt sig under en bil, så det tog en stund men tillslut fick vi ut honom. Sedan for jag och Em och kollade på hopptävlingarna idag med. Det var typ 3 st som kraschade in i hindrena och 2 som vägrade. Emma var besviken xD
Sedan gick vi till cafeterian och åt (dålig service :O :O) och sedan gick vi ut till hagarna och hälsade på hästarna, och tog lite foton. Men de var inte så sammarbetsvilliga, så jag har nog en hel del bilder att radera på mobilen nu... Och Emma har fått en ny bästis^^

Det var nog allt :D Nu ska jag dö resten av dagen... Bajj bajj!

 Dagens bästa: Malin xD

Dagens sämsta: Tråkiga hästar :O
1 Emma:

skriven

Min bästbästis! (L) :D :]

2 Isa:

skriven

Gissa vad jag har gjort?

Raderat hela otris :D:D:D:

3 Evelina:

skriven

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

4 Isa:

skriven

Palmy du måste uppdatera din blogg oftare ;o :]

Kommentera här: