TEST!!!!

Jag klarade konståkningstestet! :D :D (Det betyder att jag får börja tävla) Jah fick veta det typ 2 timmar innan, och under dom dtvå timmarna gick jag typ runt i huset och stretchade och var typ hur nervös som helst. Sedan for vi dit, och jag och Sophie värmde upp medan det var prisutdelning (Det har varit tävlingar idag), och sedan fick vi göra testet. Det gick typ skitdåligt för mig i flygskären och piruetten, men jag klarade ändå :D :D Och Sophie också! :D

Ikväll ska jag väl typ kolla på stjärnor på is tsm med Isa och Emma, fast jag vet inte var vi ska vara xD
Vi hörs!

1 Emma:

skriven

You'r kick'n ass, baby! And i'm right like always! ;}

2 Isa:

skriven

GRATTIS PALMY!!!!!!!!!!!!!! DU ÄR BÄST OCH TÄVLINGARNA KOMMER BLI 100 GGR ROLIGARE MED DIG, GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSPUSSSSS!!!!!!!!!!

3 sophie:

skriven

yeeeah!

men flyskären var hemska! (och då menar jag inte dinaa)

Kommentera här: