28/05-08

Jaa, tredje dagen på temaveckan och dagen före The Big Day... Vi repade på förmiddagen och lite efter lunch, sedan bar vi över grejerna till aulan och slutade 20 över 1. Jag for hem till Isa. På tre timmar åt jag 6-8 sockerbitar (A) Ingen risk för anorexia alltså.... :P Jaja, sedan for jag hem, duschade, sov i hammocken, och åt. Och nu sitter jag här =) Tänker väl redigera lite video (för alla som inte vet så försöker jag och pappa flytta över allt vi nånsin filmat till datorn, redigera det, och bränna det på CD skiva. Vi har typ hunnit med från 2004-2006, och nu håller jag typ på med i år och förra året xD) och skriva lite på stars 2 ^^ Jag har faktiskt skrivit riktigt mycket.

Jaja, si u tumorrow in The Big Day... =)

Dagens bästa: Socker (A)

Dagens sämsta: Tunga trummor... :P

Kommentera här: