Tillbaka igen

Hej vänner!
Som rubriken antyder har jag nu kommit tillbaka till Umeå efter 5 underbart härliga dagar i Barcelona med min spanskagrupp. Jag hade en helt fantastisk resa på alla sätt och vis och jag ska skriva ett långt inlägg om det med lite fina bilder hade jag tänkt :) Vi kom hem i söndags och sedan dess har jag jobbat och kämpat på dag och natt känns det som. Det är verkligen sista ruschen nu med skola och fix inför studenten och sådant och jag har en så blandad känsla inför det! Samtidigt som jag bara inte kan vänta innan sommarlovet och att vara utan plugg så känner jag verkligen att jag kommer att sakna gymnasiet... Men, men, det är roligare att blicka framåt!
 
Idag ska jag försöka att komma ikapp med lite skolarbete och i eftermiddag ska jag kila ner på stan en sväng för att fixa med diverse tråkiga uppdrag!
 
Jag längtar redan tillbaka...

Kommentera här: