Efter helgen

På norrbyskär
 
Hej hopp! Den här helgen har varit otroligt intensiv, men som vanligt när det gäller konfirmandverksamhet är det också otroligt roligt och givande. Jag har alltså spenderat två dagar på norrbyskär för planering inför konfirmationslägret i sommar. Detta avslutades med en sändning i söndags samt en festmåltid. Jättetrevligt och roligt. Vädret har dock inte varit på vår sida i helgen, jag vet inte riktigt vad som händer? Sol, hagel, regn, snö, blåst och molnigt om vartannat. Tur att man kan vara inne!
 
Idag har jag inte gjort något speciellt, mest varit i skolan. Jag tog en superskön springtur efter skolan också, det var länge sedan det kändes så kul att springa. Ikväll har jag mest planerat upp min vecka och tiden ända fram till Spanienresan som går av stapeln tisdag nästa vecka. Jag är så taggad, men det är mycket som ska hinna fixas innan det! Men det ska nog gå bra.
 
Hur har ni haft det i helgen?

Kommentera här: