Att börja på nytt

Hej vänner! Efter några dagar i huvudstaden har jag nu landat hemma igen, och äntligen är jag LEDIG. Det har varit så mycket att göra och vara med på under och efter studenten att jag egentligen har haft ännu mer att göra än under skolåret. Men mest roliga saker förstås! Allt har varit supertrevligt, men på grund av detta har jag också dragit på mig en kraftig förkylning, så nu ligger jag i sängen och har inte planerat att röra mig på ett bra tag, haha. Kanske till badrummet för ett långt bad.
 
Det känns så otroligt konstigt med lov. Det är inte ens lov längre ju, jag går ju inte i skolan. Gah, svårt att få in i huvudet det där. Men nu ska jag bara njuta av min ledighet är planen. Jag ska göra allt det där som jag velat göra tidigare men inte orkat eller hunnit.
 
Här är en lista på saker jag vill göra i sommar:
· Sova
· Bada
· Sola
· Vila
· Läsa
· Träna
· Äta massvis med jordgubbar, vattenmelon, färskpotatis, sallader, smoothies, isdrycker och allt som hör sommaren till
· Vara med mina vänner
· Gå på långpromenader och lyssna på musik
· Vara ensam
· Se på serier
 
Jag insåg att denna lista kommer att bli oändlig så jag slutar där ;) 
 
Vad är era sommarplaner?
 

Kommentera här: