Jul 2014

Hej hopp!
 
Jag hoppas att ni har haft en fantastisk julhelg! Själv har jag haft det precis så där underbart som man kan önska sig. Jag kom hem igår efter att ha spenderat en vecka i Göteborg med släkten och jag är väldigt trött minst sagt. Men det är det minsann värt! Här nedan följer ett litet bildspel om min jul, för de som vill se.
 
Det var en väldans massa bakande
 
Och julen inleddes med ett litet secret santa firande hos the girls. Jag är sjukt stolt över min inslagningsförmåga, visst är presenten fin?
 
Vädret i Umeå blev äntligen sådär fantastiskt som man bara kan drömma om!
 
Men vädret i Göteborg var tyvärr inte lika trevligt (hagel och regn...). Men alla ljusdekorationer gjorde julen magisk i alla fall!
 
Det var många glada miner,
 
Och speciellt när tomten kom!
 
Snacka om glittrande barnaögon
 
Och jag var också ganska glad minsann (eller galen, man får välja)
 
Och så tillslut blev det ju faktiskt en hel del fantastiska julklappar också. Massor med välbehövda och roliga saker!
 
Och en hel del varma kläder;)
 
Det var min jul det. Nu är det minsann dags att ta tag i plugget igen, snart är det ju tenta!!!! (Jag har Inte alls panik...). Och om man känner sig lite nere efter julfestligheterna så kan man komma ihåg att det ju faktiskt bara är några dagar kvar till nyår!
 

Kommentera här: