Det som göms i snö...

Kommer fram i tö! Nu har våren tittat fram och det kliar verkligen i fingrarna efter att återvända till bloggen och börja skriva igen, så det är precis vad jag tänker göra. Jag känner också att jag vill passa på att skriva lite grann om tiden innan studenten, det känns som om det är något jag skulle vilja titta tillbaka på sedan.

Okej så, snabb recap sedan december då! Jag har pluggat rätt mycket, jobbat, varit med vänner, planerat inför student och sommar och sökt in till universitetet (läkarlinjen, främst i Umeå). Och jag har börjat lära mig att göra lite frisyrer! Jag har spenderat många timmar framför youtube och tutorials och haft en perfekt modell hemma i form av min syster Johanna som har helt makalöst långt och vackert hår. Så det kommer förmodligen att finnas lite fina frisyrer här på bloggen snart!

För att ni, och jag, ska hänga med lite grann här i framtiden på bloggen tänkte jag berätta lite om vad jag kommer att ha för mig den närmaste tiden (typ student och sommar), Inte jättemycket spännande grejer mer än skolan kommer att ske de närmaste veckorna men v.20 beger jag mig till Barcelona tillsammans med min spanskakurs i en vecka, sjukt spännande! Sedan blir det några veckor av plugg fram till balen, studenten och allt ståhej kring det, och strax efter det beger jag mig till Stockholm med några vänner. I juli ska jag jobba på konfaläger på norrbyskär och förhoppningsvis åker jag utomlands med familjen en sväng också.

Åh vad jag ser fram emot allt detta! Det känns verkligen så roligt att leva just nu, jag njuter verkligen av livet. Speciellt i det soliga och fina väder vi har nu. Jag hoppas verkligen att det håller i sig *peppar peppar ta i trä*.

Jag har ingen fin bild på mig att visa för er just nu, jag skulle ha tagit en om jag hade orkat gå upp ur min otroligt bekväma position i fotöljen, men det orkar jag inte nu så ni får se en frisyr jag gjorde på Johanna för några dagar sedan istället. Jag hoppas att ni alla har en trevlig torsdag kväll!

 
Ha det bra!
 

Kommentera här: