Söndagsplugg med mera

God eftermiddag! 
Jag har haft en riktigt mysig söndag nu måste jag säga, även om den har bestått mestadels av fysikplugg. Hela huset är så mysigt nu när det är fullt av ljus, röda gardiner, mattor och dukar och mysiga filtar. Det ligger som ett lugn över det hela. En riktig julstämning alltså! Plugget har också gått förvånansvärt bra vilket också har bidragit till mitt goda humör. Fysiken brukar ju inte vara min starka sida direkt... 
 
Gårdagen spenderades med julstök och mot kvällskvisten blev det också lite julstämning i form av filmen Elf som gick på tv. Det är min feel good-film och det var riktigt härligt att se den igen. På kvällen tog jag mig ner till Hanna och tillsammans med henne m.fl. hade vi en myskväll med kladdkaka, kortspel och tv-serier. Kan man ha det bättre eller?
 
Så här ser nu mitt rum ut (fast tänk er det som minst dubbelt så mysigt, kameran är ju inte den bästa om man säger så)
 
 
Sista bilden var ju riktigt dålig... Men ni fattar grejen! ;)
 
Nu ska resterande delen av min helg avnjutas i soffan med lite tv-serier och en mysig filt. Jag önskar er alla en minst lika trevlig kväll som jag ska ha!

Kommentera här: