Sweet ledighet och sång

Idag har jag gått... en halvtimme i skolan. Det den halvtimmen var det något så seriöst som.... Sång genrep inför avslutningen imorgon! Och imorgon kommer vi bara att vara i skolan från 9 till ca 12 dvs ungefär 3 timmar. Sweet, sweet... Just det, idag började vi kl.10 också, så man kan ju verkligen säga att det varit en tuuuff dag. Men absolut inte mig emot! Jag slutade en halvtimme innan Emma, så jag tog bussen till stan och köpte Johannas julklapp, den enda jag har kvar att köpa. Det är nämnligen min turdag idag, så jag köpte ett halsband på Ur och Penn, där det var resa t.o.m den 18 dec... Den kostade alltså bara 50 kr, och vad hade jag i min plånbok? 50kr.
Sedan mötte jag Emma vid busshållplatsen och vi for hem till mig. Jag och Emma har kollat på TV i typ... 4h? Jag är tröööött....

Men jag taggar verkligen träning ikv. Det blir den sista jag kan vara med på på ett tag.

Ooops, måste dra! Bajj bajj puss och kram!

Och Emma, don´t forget: Mats Åke på Teg!
1 Emma:

skriven

Mwihihi, och Johanna som sköt upp dörren! (A)

Kommentera här: