We're getting closer...

Hejhopp!
Efter ett par riktigt galna veckor har små ögonblick av lugn och ro börjat infinna sig igen. Tack och lov! Det har varit en hel del plugg och stress och helgerna har varit fyllda av andra aktiviteter. Förra helgen var jag till exempel på min sista lub-helg. Det var superkul men väldigt tråkigt att det nu är slut med sådant! Men det är bara att blicka framåt.
 
Igår skrev jag matte-nationella i ca 4 timmar, något som jag har spenderat hela veckan med att stressa över. Men nu är det slut och jag tror att det gick ganska bra ändå, även om det inte riktigt kändes så när jag satt där. 
 
Den här dagen har varit väldigt lugn och kommer att fortsätta så. Jag har fortfarande lite skolarbete som måste göras klart men jag känner inte samma press på det, så det är lite lugnare. 
 
Nu har det föresten verkligen blivit sommar, vilket man ser på trädet utanför vårt hus:
 
En ganska dålig bild, men trädet är verkligen jättefint!
 

Ha en bra lördag allihopa!

Kommentera här: