Fullbokat

Hej hopp! 
Den här långhelgen har varit sjukt fullproppad med grejer! Jag har spenderat dagarna på församlingsgården med en massa planering (och fika och roligheter också förstås) och morgnar och kvällar med plugg, plugg, plugg. Jag var så trött igår att jag gick och lade mig 7... 19.00!! Fattar ni? Jag har inte sovit vid den tiden sedan jag var typ 2 år, haha. Fantastiskt skönt var det dock, men då fattar ni hur trött jag var. 
 
Den här dagen har inte varit lika fullproppad, men nog har jag haft saker att göra alltid. Det är tur att det är så roligt! Eller, allt utom plugget då... Planeringshelgen avslutades i alla fall med en gudstjänst och en festlunch på Evy's. Jättetrevligt! Jag har dessutom hunnit med en långpromenad i det otroligt vackra vädret idag. Oj vad jag har saknat att gå i skogen! Nu är all snö borta så nu kan jag äntligen börja cykla där på morgnarna till skolan också. Jag tror till och med att jag ska försöka ta mig ut på en löprunda i morgon bitti...
 
Såhär har jag sett ut idag i alla fall
 
Den otroligt fina blusen hade min morbrors sambo köpt till mig och systra mi när hon var på Fillipinerna. Grymt snygg!

Kommentera här: