Even the darkest night will end and the sun will rise

God morgon!
Nu har jag inte hörts v på ett tag igen, jag kör lite helgblogggning här tror jag! ;) Hur som helst så har det inte hänt något speciellt i veckan. Vi har haft ovanligt få lektioner vilket har varit skönt, och nu har dansen börjat igen också. Som jag har längtat! Det är så härligt att få tillbaka den ständiga träningsvärken ;)
 
Igår var jag bio tillsammans med mina vänner. Vi såg Les misérables (försök inte ens uttala det, ingen kan) och det var en upplevelse kan jag ju säga! Jag grät in princip hela filmen, den var så fantastiskt bra. En av de bästa filmer jag sett och att det är en musikal gör ju inte saken värre precis ;) Detta soundtrack kommer att gå på repeat nu kan jag lugnt säga... Till er som inte har sett den, SE DEN! Den är så mycket mer än "bara" en musikal. Verkligen värd pengarna!
 
 
Men nu ska jag återgå till dagens egentliga plan, nämligen att skriva färdigt labbrapporten till kemin. Ikväll väntas en gospelkväll i backenkyrkan och imorgon är det dags för vår gudstjänst vi planerat. Kom gärna och kika!
 
Ha det gott!

Kommentera här: