Tillbaka!

 Hej hopp! 
Nu är jag äntligen tillbaka i Umeå igen! Eller rättare sagt, i måndags kom jag äntligen tillbaka till Umeå igen. De här senaste dagarna har jag dock gått i 110 för att hinna med allt som ska göras och fixas så jag har knappt haft tid att sätta mig ner alls. Puh! Men nu är jag ganska tillbaka på banan igen i alla fall. Och skolan har ju börjat igen, för tillfället befinner jag mig dock hemma eftersom jag har ett långhål. Det känns faktiskt kul att börja igen, framför allt att få tillbaka lite rutiner. Jag har ju varit och flängt runt en del i sommar så jag ser verkligen fram emot att få stanna hemma i mitt eget rum ett tag! Jag ska dock iväg redan nästa helg på återsamlingsläger med konfan, men sådant är ju bara kul ;)
 
Idag händer det nog inte så mycket mer... Jo föresten, jag ska iväg till blodcentralen och ta lite prover för att se om jag kan bli blodgivare. Jag är lite smånervös... men det går nog bara bra!
 
Jag kommer nog att ställa in lite "rese-inlägg" med en massa smaskiga bilder snart, så håll utkik!
 
 
Ha det bra!
1 fanny:

skriven

AHH finis, jag saknar dig!

Svar: aww detsamma!<3
Elin

2 toneeeee! :D:

skriven

WEEEH, då ses vi i munkviken finis!!

Svar: JAA, vi har typ inte setts på hur länge som helst!<3
Elin

Kommentera här: