Back on track

Hej hopp kära vänner!
Den här helgen har varit så himla rolig, men samtidigt ganska krävande. Just nu är jag nog mer sovande än vaken, haha!
 
I fredags var jag i Sävar hos min vän Elina som fyllde år (för någon vecka sedan). Igår och idag har jag varit på konfirmandfestival + övernattning + gudstjänst + föräldramöte. Det har varit så fantastiskt roligt! Jag ska ju jobba som ledare i sommar igen och jag har verkligen varit jättetaggad på att få träffa de konfirmander jag ska ha, och nu har jag äntligen fått göra det. Det verkar som ett jättehärligt gäng så nu ser jag verkligen fram emot sommarens läger.
 
En liten lekplanering från gårdagens lekpass (bajskorven står för att det var skitjobbigt - klaga inte på humorn!)
 
Förutom detta var jag även på vårkonsert med min kör igår, där jag faktiskt sjöng en liten solo-del. Jag har sjungit den förut så jag var inte överdrivet nervös vilket var skönt. Även den gick väldigt bra så jag är supernöjd.
 
Det här helgen har bjudit på väldigt mycket, men sömn är inte en av dem så jag kan lugnt säga att sängen kommer att kännas extra skön ikväll. Jag har ju dessutom sovmorgon imorgon vilket känns extra bra.
 
Nu ska jag ta det lite lugnt med lite tv-serier eller möjligtvis en bok. Jag önskar er alla en trevlig söndag!
 
En trött och sliten men väldigt glad Elin

Kommentera här: