Fullt upp!

Dagen fortgick med tusen saker att göra, och nu är den nästan slut. Jag har nyss suttit i ca två timmar och stickat för att hinna med mitt schema som jag gjorde upp imorse. Jag har egentligen gjort SOn idag också men tydligen så glömde jag spara=bara att göra om...




Min stickning so far... Jag gillar färgen, den är så mysig på något sätt! :)

Annars så har jag städat, bland annat bakom min säng. Jag städar inte där så speciellt ofta vilket resulterar i det här:

Inte så trevligt kanske...

Vi har även flyttat om ännu lite mer i vardagsrummet, och skaffat en ny TV! Eller, det är mormors, men den är bra mycket nyare än vår är.
Vi var också och hälsade på mormor en stund, och sedan var dagen borta. Hmm, om lovet ska fortsätta i den här takten borde det vara längre!

Nu ska jag sitta och pilla lite med några tidsinställda inlägg, jag ska nämligen vara borta en hel del imorgon också så det lär inte bli så mycket update då heller. På morgonen ska vi vara med och sjunga i gudstjänsten med kören, och imorgon kväll är det träning igen.

Ha det bra!<3

Kommentera här: