Onsdag sista mars

God eftermiddag! Eller ska jag säga kväll? Nej, det är nog fortfarande eftermiddag, och vet ni vad? det är jätteljust ute! Fortfarande blå himmel, strålande sol och flera plusgrader! Det är skit att jag fortfarande inte har fått tillbaka min iphone så att jag kan fota under dagen. Kameran orkar jag ju aldrig ta med mig...

Jag är fortfarande inte färdig med engelskan, så den ska jag väl ta tag i nu. Man får lämna in den efter påsklovet om man vill men jag gör hellre färdigt allt skolarbete nu så jag bara kan vila på lovet! Det behöver jag, för sedan är det 9 veckors oavbruten skola som gäller... Jag längtar till sommarlovet!

Nu måste jag göra den där läxan... Ha det bäst! <3

P.S
Imorgon är det 1 April, glöm nu inte att busa med någon, hihi! <3
1 Elise:

skriven

sv; Ja eller hur! :D



Haha bra att du påminde mig, jag måste tänka ut nåt bra bus! ;D

2 Elise:

skriven

Sv; Haha tycker du xP Själv tycker jag bara att det är tovigt! ;D Men tack :)

Kommentera här: