Eclipsepremiär!

(från google)
God kväll!
Jag sitter nu vid datorn men ska strax gå och lägga mig. Alla andra har gått och lagt sig och det blir så tråkigt uppe själv...
Jag har haft en superdag idag också, även om det inte har varit det bästa vädret. Det är egentligen ganska bra att det inte bara är sol så att man kan få längta efter den lite grann <3 Idag har jag i alla fall både dammsugit och svabbat hela huset och tvättat en del. Och tagit det lite lugnt också förstås. Nu på kvällen var jag dessutom och såg Eclipse tillsammans med Isa och Emma. Den var riktigt bra faktiskt, mycket bättre än de som har varit hittills. Dock hade de ändrat skådespelaren på en karaktär (Victoria) vilket jag blev lite irriterad på. Jag tyckte nämligen att hon var den som hade passat allra bäst till sin roll innan.
Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon!

Kommentera här: