31/7-10



Hejsan hoppsan bloggen!
Nu är det första gången på länge som jag sitter vid datorn och bloggar och det är ännu längre sedan jag bytte design, men visst blev den ganska fin ändå? Dock måste jag ju byta den snart igen, eftersom det snart är höst. Uusch, sommaren borde ha varit mycket längre än såhär! Skolan börjar om ca tre veckor och jag har både läger och en resa innan dess. Ridlägret blev det inte så mycket av tyvärr. Jag blev tvungen att åka hem i tisdags kväll då jag blev sjuk. Nu är jag mycket bättre som tur är, det blev några dagars vila nu istället för läger och jag tror nog ändå att jag behöver det. Imorgon ska vi till Göteborg/Tylösand i en vecka, så nu måste jag leta fram resväskan igen.

Och föresten, idag fyller jag år! 15 år äntligen nu då... Nu får jag se på alla biofilmer jag vill, hihi. Min födelsedag har i alla fall spenderats med att ta det ganska lugnt. Jag väcktes av familjen och fick presenter och tårta på sängen. Dock inte så många presenter, för jag har nämligen redan fått en massa innan. Men totalt har jag bland annat fått min dator, en klocka, två väskor, lite pengar och annat smått och gott. Idag har jag i alla fall tagit det lugnt och så har jag tittat på Johannas fotbollsmatch (hon är med i UFF). Ikväll ska jag äta pizza med familjen och mysa lite, det ska bli trevligt. En bildbombning av Gothia-veckan ska det bli också hade jag tänkt. Och så ska jag betala lite räkningar också. Det är nog bästa att jag sätter igång på studs, det här duger inte!

Ha det bäst!<3

Kommentera här: